Wednesday, February 16, 2011

erm..sebelah petang 12 February plak aku dan hubby rush2 plak ker Pandan Indah...sib baik la jumpa cari rumah..almaklumlah...area KL ni memang fail sikit...siap google u..hahaha..malukan....erm..ni pun agak kelam kabut juga la....sib baik sempat...dengan hari ujannya...mulanya si Huda ni plan nak wat outdoor photoshoot..sudahnya dalam rumah jer ...sebab ujaaaaaaaaaaaaannn lebat giler...erm pics sblm makeup si huda ni aku pinjam dari annasha..sebab aku tak sempat nak snap...camera tertinggal dalam kereta...nak suruh hubby amek sian plak kan..so aku proceed makeup dulu..then baru roger hubby amek camera...tapi sayang..pix sempat snap 3 keping jer...lepas tu bateri camera aku pun kiook.....aduyai.....

Client  :  Huda
Event  :  Photoshoot
MUA  :  Lissa De Touch





0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails