Monday, February 7, 2011

Client :  Hana
MUA :  Lissa De Touch
Event :  Engagement
Date  :  5/1/2011

Hi viewers out there....last week i berkonvoi ngan my hubby ke kg Mempaga 2, Karak, Pahang...erm...seems like jauh giler dari Shah Alam ni kan..erm..tapi dek kerana kelam kabut...my hubby pecut about 1 and half hour dah sampai...erm..sib baik dah tau jalan...tak der la sesat kan....so i start makeup at 9.00 mcm tu...cuz katanya majlis start kul 11..skali rombongan pihak lelaki sesat plak...sudahnya kul 1 lebey baru derang sampai....aku sanggup tunggu nak makan punya pasal..haha..sebabnya perut aku memang lapar giler...hahahah tak malu kan...tak per la jauh perjalanan aku nak balik nih..so baik aku ngan my hubby mamam dulu..kan...so dear kat bawah ni ada some pics yg aku sempat snap..hehe so enjoy yea...
thanks to my hubby sebab sanggup tunggu aku...and a special thanks to Hana cuz hired aku as her MUA..moga2 lepas ni ada lagi rezeki.....








0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails