Tuesday, June 7, 2011

Majlis Pertunangan Ika

Client  : Ika
Venue  :  Kg Cheras Baru, KL
Date  : 4 Jun 2011

Salam semua.....Sabtu lepas alhamdulillah aku selamat dah jalankan amanah aku utk touch up client aku Ika....erm..mencabar juga la kali ni cuz client aku ni mata sebelah kanannya agak kecil dan memang obvious kalau dia tak pakai spec dia...so on that day dia pakai contact lens...so apa yg aku buat utk kurangkan kekurangan tu aku taruk gam kat eyelid dia..so that kelopak mata dia akan sedikit terangkat ke atas and it will make her eye look bigger....then fake eyelash pun kena taruk sikit tinggi dari yg sebelah lagi...so yg ni akan membuatkan yg bulu mata betul nampak quite terasing dari yg fake punyala.....so these are some pixs yg sempat disnap....all the pixs are non editing at all...so enjoy....












0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails